Monday, December 1, 2008

masak lagi.. :)


Sambal Tumis Sotong

Emm..bosannye hari2 ku ini..hehe..tapi masak tetap masak..huhuhu.Hari ni aku masak sambal tumis sotong. Pagi2 dah kena bangun, tapi x la awal sgt..setakat pukul 10 kira awal la jugak kan? huhuhu.ni semua gara-gara kakak aku yang suke sgt beli sayur, ikan,daging, ayam banyak2, lepas tu dia sumbat dalam fridge penuh2..ish2.. nasib baik la adiknye jenis suke memasak. kalu x, sampai busuk la ikan dalam fridge tu.hhahah.orang keje memang cm tu, semangat nak masak tu ada, tapi 2 la coz dah penat sgt.eemmm..macam mana la agak nye aku bila dah start keje nanti.entah2 dapur pun x berasap.haahhaha.hari ni aku sentuh nasi 3 sudu je..x sangka plak aku boleh berdiet.wawawawa..n satu lagi, aku x yah penat2 nak exercise coz tangga umah kakak aku ni dah cukup tinggi untuk aku wat exercise. kadang2 tu kalau aku dah naik ke bilik sure malas nak turun dah. Lenguh kaki dibuatnye.huhuh. sabo je la..hahah.

4 comments:

KyLa is KaLyLa said...

uolss... sedap uolsss...
i nak uolss... hahahaaha...

Unknown said...

haa tu la tu...
nmpk mcm menarik je uols..
:p

ling,
bila u nk msakkn utk we ols..??

:D

Cik bunga mawar said...

i pun nak jugaks u ols ....terliur dah nih ;)

ena said...

hehheh..uols2 semua...nanti i masakkan untuk uols2 semua ye..hahah..tak pun mai la turun ipoh..hahha..rasa masakan i :)